OVER ONS

HORECA ADVIES ZUID

ADVISEERT, ONDERSTEUNT EN BEGELEIDT

06 10 97 80 70

LUC OVERHOF

Bedrijfsovername-adviseur

Met Hotelschool als achtergrond en zijn ervaring in commerciële functies binnen de brouwerijwereld legt Luc de basis voor ‘Overhof Horecamakelaars’ dat sinds 2002 uitgroeit tot kwalitatief marktleider in Limburg. In 2008 kiest Luc voor een naamswijziging van de onderneming en gaat verder onder de naam Horeca Advies Zuid.

MKB-ondernemers hebben behoefte aan een helicopterview en een flinke dosis kennis en creativiteit om nieuwe wegen in te slaan. De beleving van de betreffende ondernemer moet je aanvoelen zodat er maatwerk verzorgd kan worden bij waarderingen, optimalisaties en aan- en verkopen van bedrijven. 'Zuivere koffie schenken’ aan ondernemers, intermediairs en overheid is daarbij een graag gebezigd uitgangspunt van Overhof.

06 38 13 19 42

LEON CRUTZEN

Bedrijfsovername-adviseur

Leon werkte maar liefst 34 jaar als district manager bij Bierbrouwerij De Leeuw / Brouwerij Haacht en was er verantwoordelijk voor de brouwerij-gerelateerde belangen van de horecaondernemers en tevens voor de eigen en huurpanden van de brouwerij.


Leon stelt zijn kennis ter beschikking aan de ‘horeca-reizigers’ die zich melden bij en verbonden zijn aan Horeca Advies Zuid, en dat met name op het gebied van aan-en verkoopbegeleiding.


‘Relatiemanagement, contacten met ondernemers en hun vakkundig begeleiden bij de te nemen stappen in hun ‘ondernemersreis’, dat zijn de kenwaarden waar het om draait’.


Zijn motto: ‘geen vraag is te gek en afspraken zijn er om na te komen’!

06 55 89 51 66

RENÉ PERSOON

Bedrijfsovername-adviseur

Na een aantal studies in de Gezondheidszorg en de Sociale Academie is René enkele jaren werkzaam geweest binnen de Psychiatrie en GGZ. Echter, de werkervaring én het plezier opgedaan tijdens de studieperiodes binnen het horeca-metier bleven René interesseren en het is dan ook niet vreemd dat er na een "sabbatical year" in Frankrijk en het behalen van de diverse noodzakelijke papieren in 1984 uiteindelijk wordt gekozen voor het ondernemerschap. Vanaf 1985 start de opbouw van een mooie horeca-portefeuille.
 
Via het management bij Hotel Beaumont naar een aantal zelfstandige bedrijven die qua mogelijkheden en ambities parallel liepen met de ontwikkelingen van de stad Maastricht. De Groote Sociëteit (Vrijthof), Hotel-Restaurant Petit Bonheur (Jekerkwartier), Hotel-Restaurant du Chêne (Boschstraat), Grand Café Le Midi (Markt) en Hotel-Restaurant Mabi (Kleine Gracht) zijn vanaf 1986 en enkele jaren daarna geopend en zeer succesvol geëxploiteerd. Na verkoop van de hele portefeuille in 2016 is René in 2017 gestart met het verder uitbouwen en het vergroten van zijn horecakennis door zijn eigen portaal "Persoon Holding I&C". Ook binnen dit portaal werden de opdrachten en werkzaamheden steeds uitgebreider en is er gezocht naar een partnership bij HAZ om de aanwezige kennis, ervaring en knowhow in een nog bredere én kwalitatieve setting te kunnen uitbouwen.
 
Ondernemerschap gekoppeld aan een gezonde bedrijfsvoering waarin alle componenten zoals kapitaal (financiering én resultaat), arbeid (personeel én de ondernemer), productie (gastheerschap én concept) in balans aanwezig zijn, zijn de kernwaarden en uitgangspunten van de ondersteuning bij overnames, aankoop en advisering die René via Horeca Advies Zuid biedt.

06 53 53 89 19

JOHN REINTJENS

Register Adviseur Bedrijfsopvolging, Business Valuator, Register Belastingadviseur

John Reintjens is sinds 1983 als vennoot werkzaam in de nationale- en internationale accountants- en belastingadvieswereld als fiscalist en organisatie adviseur. Gedurende deze periode heeft hij een respectabel aantal ondernemingen in fusietrajecten, herstructureringen en bedrijfsoverdrachten begeleid. Vanaf 2008 zijn deze werkzaamheden gestructureerd binnen Corporate Finance Zuid, waar John directeur is van de advies- en algemene overdrachts- en waarderingspraktijk.


John is Register Adviseur Bedrijfsopvolging, Business Valuator, Register Belastingadviseur en heeft een MBA opleiding genoten.

‘De advies- en waarderingspraktijk geeft duidelijkheid aan de ondernemer of organisatie om in gezamenlijkheid met de adviseur een termijnplanning te maken in de aanloop tot het bereiken van het gewenste advies, resultaat, overdracht of overname, waardoor samen tot een bevredigend resultaat gekomen wordt. Inlevingsvermogen en creativiteit staan daarbij voorop’.

Share by: